reklama

T9 (lepší ako daVinciho kód)

Som tak trochu konzerva. Mobil síce používam už roky, ale okrem smajlíkov nepoužívam žiadne grify na zjednodušenie komunikácie cez textové správy. Som schopná celú SMS zaplniť zloženým súvetím, vzorne používam čiarky, nešetrím miestom a neodeľujem slová namiesto medzier veľkými písmenami. Neviem, čo znamená ROFL a "xixi" ma vytáča do bezvedomia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)

Lenže napísať výstižnú správu typu: "Ahoj zlatko, ako sa máte? Upratala som vašu izbičku, našla som toho psíka, čo hľadala Dominika - posielam vám ho v balíku. Je nám za vami smutno, posielam vám pusku. Maminka" jedným palcom nejaký čas trvá. Tak som sa dala nahovoriť a po rokoch som začala používať T9.

Odvtedy som "nanhola" namiesto maminka a mám priateľov s exotickými menami. Meno môjho kamaráta T9 stále píše ako "Kusaj", najlepšia kamrátka je "Etiola", sestra "Kuala".

Té devina nepozná siestu, iba šiestu, manžela namiesto "láska" oslovujem "karla" a meno, ktorým podpisujem správy je "box" alebo "body". Domáci miláčik našich detí je "zajacil" a môj neodmysliteľný pomocník "novécnol". Dohodnúť si stretnutie té devinou tiež nie je jednoduché - "stretodod sa o siedmék" je ale celkom zrozumiteľné. Prekliknúť sa na správne interpunkčné znamienko znamená, že za slovíčkom sú aj dvaja smajlíci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Len neviem, prečo sa tu niekto trápil s esperantom. Jazyky nevznikajú umelo, jazyky vznikajú úplne prirodzene. Aj keď mi zatiaľ písanie správ v novom jazyku trvá podstatne dlhšie ako bežným spôsobom, je oveľa zábavnejšie...

Miki akohesi, selmy vecer ;-)

Milí blogeri, pekný večer ;-)

Andy Sekanová

Andy Sekanová

Bloger 
  • Počet článkov:  167
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodená v znamení Váh... Zoznam autorových rubrík:  Bratislava *moja láska*Túlavé *topánky*Cestujeme *kade-tade*Ako živá *voda*Poviedka *na nedeľu*Moje *lásky*Takí *sme*

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu