reklama

Vianočná pošta

Je čarovný čas písania listov Ježiškovi...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Tak, ako patria k predvianočnému času vianočné trhy, svetielkujúca výzdoba, adventný veniec či vôňa vianočného pečiva, tak k nemu patrí i písanie listov Ježiškovi. Aj my sme písali: 

Marek

Volám sa Marek a pod stromček si prosím toto: Lego racers Ferrari, dob dopravné ihrisko so značkami, puzzle autá (Bleskový mc queen), Super bingo, knihu pán Tragáčik, elektrický merkúr, prosil by som si aj Tamagotchi, ale tatino mi to nedovolí mať. Väčšinou som dobrý, ale aj niekedy som aj zlý, učím sa dobre.

Veselé vianoce,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S. Ďakujem za darčeky.

P.S.2 Dúfam že stihneš rozdať každému darčeky.

Obrázok blogu

Marek na to išiel priamo:-) Len dúfam, že Ježiško mu toho Tamagotchiho ozaj neprinesie. Bolo by po rodičovskej autorite. Tak nám to, Ježiško, prosím Ťa, nepokaz.

Dominika

Milý Ježiško,

Volám sa Dominika a som ešte len škôlkárka. Ešte neviem celkom dobre písať, tak som svoje želania nakreslila. Ďakujem. DOMINIKA SEKANOVÁ

Prosím Ťa, dones darčeky všetkým deťom včas.

Obrázok blogu

Medzi typicky dievčenské želania (bábiky, Pony, detský vysávač a práčka) sa zamotali kuželky a skateboard, aj každoročná knižka. "Žena" sa nezaprie, medzi darčekmi je aj nejaké oblečenie - "gate" so srdiečkami, tričko a sukňa - do škôlky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Listy sú už na ceste na správnu adresu. Len ja som si potajomky urobila fotografie, aby som mala obom čo ukázať, keď budú veľkí... A prípadne o pár týždňov pomôcť Ježiškovi splniť nejaké to želanie:-)

Andy Sekanová

Andy Sekanová

Bloger 
  • Počet článkov:  167
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodená v znamení Váh... Zoznam autorových rubrík:  Bratislava *moja láska*Túlavé *topánky*Cestujeme *kade-tade*Ako živá *voda*Poviedka *na nedeľu*Moje *lásky*Takí *sme*

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu