reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andy Sekanová

Andy Sekanová

Bloger 
  • Počet článkov:  167
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodená v znamení Váh... Zoznam autorových rubrík:  Bratislava *moja láska*Túlavé *topánky*Cestujeme *kade-tade*Ako živá *voda*Poviedka *na nedeľu*Moje *lásky*Takí *sme*

reklama

Poviedka *na nedeľu*

Taký smutný Gaudeamus

Andy Sekanová

Taký smutný Gaudeamus

Stála pred nabitou aulou a cítila, že niečo sa končí a niečo začína. V rukách držala diplom, po ktorom túžila od detstva. Pozerala neprítomným pohľadom raz na auditórium, raz na spolužiakov. Načo asi mysleli títo mladí ľudia, nie je ťažké uhádnuť. Ona však nemyslela na roky driny, prebdené noci pred skúškami a krátke letné mesiace bez študijných povinností. Ona myslela na jedno malé dievčatko a mladého muža...

  • 6. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 832x
  • 21
Rande v starej uličke

Andy Sekanová

Rande v starej uličke

Milujem ho. A zároveň nenávidím. Nenávidím to, čo sme z neho urobili. Ale milujem prechádzky jeho ulicami. Najradšej mám jeho staré domy. Neviem, čo podnietilo moju lásku k nim. Snáď to, že celý život žijem v šedivom panelovom dome... Asi. Staré domy podnecujú moju fantáziu. Fantáziu inak fádnej notárskej úradníčky. Paragrafy, paragrafy, paragrafy... Paragrafy sa v uliciach mesta strácajú a namiesto nich sa objavujú opustené deti, žijúce v dome obrastenom brečtanom. Alebo kat. Kat, ktorý sa práve vrátil z práce a možno si dáva šálku mätového čaju s medom a číta dnešné noviny. (V práci nemá čas, tak, ako ja). Ako keby nič... Alebo strážca, ktorý z dnes jedinej zachovanej veže ostro sleduje okolie. Kam by sa mohol skryť nepriateľ mesta? No, dnes tak leda za výškovú budovu národnej banky alebo pod obrátenú pyramídu.

  • 1. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 565x
  • 36
reklama
SkryťZatvoriť reklamu