Strata dôvery zákazníka je ten najväčší trest

Autor: Andy Sekanová | 19.12.2007 o 20:20 | Karma článku: 14,02 | Prečítané:  5875x

Motoristi to poznajú - aspoň raz ročne so svojím autom absolvujú ročnú prehliadku vozidla, ktorú familiárne nazývajú garančka. Môj manžel chodieva na garančku s naším vianočným darčekom vždy tesne pred Vianocami. A vďaka tomu dnes zažil nepríjemné prekvapenie.

Pred rokom bolo treba ísť s autom na STK-čku. V servise, kde dal auto na garančku, mu urobili aj technickú kontrolu. Vymenili brzdové kotúče, brzdovú kvapalinu, olej a všetky tie ďalšie veci, aby sme sa mohli bezpečne voziť a aby sme na to všetko mali aj štempeľ. Všetko to pekne krásne zapísali do servisnej knižky a ešte krajšie to vyúčtovali. Cena za tú srandu vôbec nebola smiešna - pre väčšinu pracujúcich jeden mesačný príjem.

Tento rok nášmu autu stačila výmena tekutín a diagnostika cez počítač, tak manžel zvolil svoju osvedčenú firmu - kde sa netreba objednávať, netreba čakať a nechávať tam auto celý deň. Vyhovuje mu, že zákazník je pri všetkých úkonoch technika, vidí, že mu naozaj vymení olej, brzdovú kvapalinu... A tu je ten problém. Brzdová kvapalina, vymenená pred rokom a po najazdení asi 15.000 km by mala byť ešte v dobrom a najmä použiteľnom stave. No podľa vyjadrenia technika, „naša" kvapalina nebola menená niekoľko rokov. Sám videl, že v servisnej knižke ju pred rokom označili ako vymenenú, ostatne, doma máme aj doklad o tom, že jej výmenu sme riadne zaplatili.

Po roku sa spravodlivosti človek ťažko dovolá, ale manžel predsa len do servisu, v ktorom pred rokom mali brzdovú kvapalinu vymeniť, zašiel. Aby vedeli, že ich zákazník je s ich prácou nespokojný a cíti sa oklamaný. Kým jednal iba s technikom, ten bol ochotný pripustiť, že sa to mohlo stať. Manažér, ktorý sa do sporu zamiešal, namiesto ospravedlnenia či priznania si chyby začal osočovať firmu, ktorá nám dnes robila merania - vraj ani nemajú poriadne prístroje, že kvapalina sa mohla pokojne opotrebovať... Samé výhovorky. Nakoniec to zaklincoval tým, že či to chce manžel reklamovať až teraz - po roku. Nie, nebola to reklamácia, len im chcel povedať, že nie je spokojný s ich službami a že stratili zákazníka. Hoci si neviem predstaviť, že kedy by sa nevykonaná výmena kvapaliny reklamovať dala. Jeden servis ju vymení a zákazník - laik hneď pobeží do ďalšieho servisu, aby mu v ňom skontrolovali, či ten prvý servis ju vymenil naozaj?

Autopark, s.r.o. lebo o ňom je celý čas reč, stratil našu dôveru. Už nikdy tam nepôjdeme, lebo klamať zákazníka a zvaľovať vinu na niekoho iného je chrapúnstvo. A po negatívnej skúsenosti, ktorú tam po oprave auta mali aj moji rodičia som presvedčená, že firma, ktorej nezáleží na svojom vlastnom dobrom mene, na trhu nemá čo robiť.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Električky pre desaťtisíce ľudí blokuje Kočnerov kontakt

Podnikateľ Božek bráni prístupu k elektrickej stanici pre trať do Karlovej Vsi.


Už ste čítali?