reklama

Všetky deti sú dobré

Tati, našiel som mobil, čo s ním mám urobiť? Volal som na jedno číslo, ale nikto mi to nedvíhal, rieši chlapec problém, čo s nájdeným telefónom. Či ho doniesť domov a vypátrať majiteľa, alebo ho radšej zaniesť na políciu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Tato rozhodol, že telefón treba priniesť domov. Majiteľa skúsia nájsť spoločnými silami a keď sa nepodarí, ešte vždy ho môžu zaniesť na policajnú stanicu. Len čo poctivý nálezca prišiel s telefónom domov, ozve sa zvonenie. Zhodou okolností práve to číslo, na ktoré sa malý nálezca pokúšal dovolať. Tato majiteľky telefónu.

Obaja tatovia sa dohodli, kedy a kde sa stretnú, ozvala sa aj mamina dievčiny, ktorá telefón stratila. A tak otec so synom v dohodnutý čas na dohodnutom mieste odovzdajú mobil malej majiteľke. Poctivý nálezca dostáva sladké nálezné a stáva sa medzi spolužiakmi hrdinom. I keď tí by boli radšej, keby telefón odovzdal na polícii, bolo by to podľa nich ešte zaujímavejšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak čakáte vtipnú pointu, tak sa nedočkáte. Dnes skončím len otázkou: Milí dospelí, čo by ste urobili vy, keby ste našli mobilný telefón? 

Andy Sekanová

Andy Sekanová

Bloger 
  • Počet článkov:  167
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodená v znamení Váh... Zoznam autorových rubrík:  Bratislava *moja láska*Túlavé *topánky*Cestujeme *kade-tade*Ako živá *voda*Poviedka *na nedeľu*Moje *lásky*Takí *sme*

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu