reklama

Som vianočne neschopná

Takpovediac pracovné povinnosti našej dcéry, moje povinnosti a snaha stihnúť nestinuteľné spôsobili, že som totálne vianočne neschopná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)
Obrázok blogu

  • nemám upečený ešte ani jeden koláč,

  • nemám umyté okno na kuchyni (zatepľujú nám dom a ešte nie je dokončená omietka. Neručila by som za seba, keby ju začali robiť deň potom, ako by som umyla okná. Celkom dobrá výhovorka, nie?),

  • nemám zabalený ani jeden darček (poľahčujúcou okolnosťou by mohlo byť, že už ich mám všetky kúpené. Snažila som sa od začiatku novembra.),

  • vianočnú atmosféru v byte navádza iba adventný svietnik a jedna veľká vianočná guľa,

  • vrstva prachu na nábytku v obývačke nie a nie zmiznúť (opäť sa vyhováram na zatepľovanie. A verejne sľubujem, že zajtra to dám do poriadku)...

A tak ďalej. Nebudem viac na seba žalovať. Lebo viete, čo si myslím? Že Vianociam je úplne jedno, či stihnem umyť okno na kuchyni a napiecť dostatok koláčov. Oni prídu tak či tak. A viete, že sa na ne dokonca teším?

Andy Sekanová

Andy Sekanová

Bloger 
  • Počet článkov:  167
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodená v znamení Váh... Zoznam autorových rubrík:  Bratislava *moja láska*Túlavé *topánky*Cestujeme *kade-tade*Ako živá *voda*Poviedka *na nedeľu*Moje *lásky*Takí *sme*

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu