reklama

Koľkokrát sa vyspím?

V dnešnej ére moderných telekomunikačných technológií sa môžete porozpávať s kýmkoľvek a kedykoľvek. Aj s vaším malým výletníkom, ktorý trávi prvé jarné dni u starých rodičov. Lebo aj starí rodičia podľahli pokroku a mobilný telefón je ich dennodeným, aj keď trochu nepochopeným spoločníkom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Súrodenci:)
Súrodenci:) 

Aby sme my, rodičia, vedeli, ako sa má naša ratolesť, raz volá starým rodičom mamina a raz zasa tatino. A jeden druhému večer referujeme, čo je „hore“ nové.

Takto mi manžel predvčerom večer hovoril, ako sa mu naša Dominika sťažovala, že jej chýba braček:
„Smutno mi je za Marekom. Nemám do koho žďuchať.“ Veru, aj Marekovi je smutno za sestrou. Nemá s kým vyvádzať pestvá.
„A ocko? Koľkokrát sa ešte vyspím, kým po mňa prídete?“
„Asi trinásťkrát,“ rýchlo vypočítal ocko.
„Trinásť je veľa alebo málo?“ padla logická otázka päťročného dieťaťa, „lebo ja by som chcela, aby to bolo málo...“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A potom nech vám nie je za ňou smutno...

Andy Sekanová

Andy Sekanová

Bloger 
  • Počet článkov:  167
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodená v znamení Váh... Zoznam autorových rubrík:  Bratislava *moja láska*Túlavé *topánky*Cestujeme *kade-tade*Ako živá *voda*Poviedka *na nedeľu*Moje *lásky*Takí *sme*

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu