reklama

Trenčianske (nielen) hodiny

Aj napriek tomu, že posledné roky som do Trenčína chodila len pre povinnosti, nedalo sa neobľúbiť si toto mesto. Je také... Veď sa pozrite.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Keď vchádzame do Trenčína od Bratislavy, či vlakom, či autobusom, vždy sa pomaličky objavuje...

Obrázok blogu

Ale poďme k téme. Trenčianske hodiny nebili smutne, veď komu by v takýto slnečný deň bolo smutno...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

V Trenčíne sú aj iné zaujímavosti, ale ešte jeden bonusový obrázok- keď hodiny, tak hodiny!

Obrázok blogu

Na námestí nechýba morový stĺp, môžete si ho vychutnať v plnej kráse. Nechystá sa skryť pred zrakmi zvedavých turistov za tyče lešenia ako ten náš, bratislavký.

Obrázok blogu

Povedali by ste, že sa nachádzate takmer v strede mesta? Ticho si však môžete vychutnať len pri monitore. V reáli sa mesto ruchom prezradí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

V jednoduchom krásnom domci bývala ruka zákona. Katov dom...

Obrázok blogu

Naša rozlúčka s mestom je aj moja rozlúčka s mojou ALMA MATER. Pohľad na hrad a, aby sme sa držali aj témy, upriamte pozornosť na objekt vpravo. Aj tam vidieť (trenčianske) hodiny. A veruže aj trochu smutne bili...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ďakujem mojej polovičke za autorstvo fotografií. Pochvaly aj reklamácie budem vybavovať ja:)))

Andy Sekanová

Andy Sekanová

Bloger 
  • Počet článkov:  167
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodená v znamení Váh... Zoznam autorových rubrík:  Bratislava *moja láska*Túlavé *topánky*Cestujeme *kade-tade*Ako živá *voda*Poviedka *na nedeľu*Moje *lásky*Takí *sme*

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu