reklama

Ako sa z obyčajnej mamy stala pani inžinierka

Pred necelými piatimi rokmi som sa dala na boj. Ako mladá mamina dvoch detí (v tom čase mal Marek päť rokov a Dominika sotva jeden) som začala študovať. Štúdium v inom meste, skoré ranné vstávanie každý víkend a ešte náročnejšie skĺbenie štúdia, rodiny a neskôr i zamestnania (keď som mala po materskej dovolenke), to všetko charakterizovalo ťažkú cestu za mojim cieľom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Škola ma bavila, rodina ma v štúdiu podporovala, a tak som sa pomaličky približovala k tomu, aby sa z obyčajnej mamy stala pani inžinierka:)

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Absolventi FSEV TnU A. Dubčeka

Obrázok blogu

Spektability a honorability:)

Obrázok blogu

"Sľubujem..."


Obrázok blogu

Už ho držím pevne v rukách - diplom inžinierky:)

Obrázok blogu

Veľkolepý odchod zo scény. Výborne sme sa všetci bavili.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Rodinné foto

Obrázok blogu

Sestričky:)

Všetkým mojim blízkym patrí veľké ĎAKUJEM.

Autorkou fotografií (až na tú poslednú) je Lucka. Nájdete ju tu...

Andy Sekanová

Andy Sekanová

Bloger 
  • Počet článkov:  167
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodená v znamení Váh... Zoznam autorových rubrík:  Bratislava *moja láska*Túlavé *topánky*Cestujeme *kade-tade*Ako živá *voda*Poviedka *na nedeľu*Moje *lásky*Takí *sme*

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu