reklama

Nová reality show: Otec v sukni, mama v montérkach

Naša reality show sa začala už niekedy dávno. Myslím, že to bolo vtedy, keď som si zmyslela, že do kuchyne nechcem klasické dvere. Mojej predstave otvoreného priestoru zodpovedal vtedy moderný oblúkový dverný otvor. Manžel zvesil dvere, vybúral zárubňu a... Do kuchyne dlho viedla len diera ako v dome tesne pred demoláciou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)
Takto si "neriadené strely" predstavujú činnosť zvanú "upratovanie"
Takto si "neriadené strely" predstavujú činnosť zvanú "upratovanie" 

(Mama v montérkach)
Snažila som sa mu vysvetliť, že vyrobiť oblúčik z polystyrénovej platne zas nie je až také ťažké, ale moje vysvetľovanie nepadlo na úrodnú pôdu. Poznáte ten babský trik - ak chcete, aby manžel niečo urobil, začnete sama a on, aby sa nedal zahanbiť, to dokončí. Chyba! Oblúk som si vyrobila celý sama...

Potom sa naša reality show na dlhšiu dobu odmlčala. Ja som sa pekne starala o domácnosť a viac či menej úspešne som sa snažila venovať výchove detí. Nástup do práce po materskej tiež nepriniesol žiadnu zmenu. No keď som začala študovať, keď menšia ratolesť nemala ešte ani jeden rok, naša reality show dostala nové pokračovanie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(Otec v sukni)
Takmer každú sobotu sa z ocina stávala mamina. Bola na ňom celá domácnosť, varil (najčastejšie francúzsku polievku a palacinky s čokoládou, najlepšie, aké som kedy jedla), občas pral (zabudnutá tmavá ponožka dala všedne bielemu prádlu nevšedný modrastý nádych a obľúbený sveter mal vďaka privysokej teplote zrazu dĺžku po kolená) a upratoval. Upratovanie spočívalo v povysávaní a poumývaní podláh a snahe spratať neuveriteľné množstvo riadu, ktoré je potrebné na prípravu sobotňajšieho komplikovaného obedového menu. 
V detskej izbe to väčšinou vyzeralo ako po výbuchu. Nebola to tatova vina, výzor detskej izby bol plne v kompetencii neriadených striel menom Dominika a Marek. (Keď sme doma obaja, strely sa ešte ako-tak dajú riadiť...)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(Otec v sukni)
Ďalšia tatova mamičkovská povinnosť je chodenie po lekároch. Vyšetrenia, ktoré sa dajú naplánovať, absolvuje s deťmi v čase svojho voľna, keďže robí na zmeny. A tak netuším, kde sa chodí na kontrolu s nožičkami a k detskej lekárke idem s deťmi len v čase najväčšej núdze (čo u mňa znamená akákoľvek zvýšená teplota a „dlhodobý" čiže aspoň dvojdňový kašeľ). Minule ma moje deti s manželom zobrali k detskej zubárke. Vraj aby som vedela, kam chodia. Keby dačo... Vstupné dvere nám prišla otvoriť sestrička:
„Dobrý deň, dnes ste prišli aj s pani manželkou?" pozrela na mňa a dodala: „Ste manželka, všakže?" Asi tam budem chodiť častejšie:-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(Mama v montérkach)
Zatiaľ posledný diel reality show sme vysielali nedávno. Kúpili sme deťom do izby veľký plagát - mapu slnečnej sústavy. Mapa je poučná a veľmi zaujímavá, akurát, že bola takmer tri mesiace zrolovaná v polici pod stolíkom. Stále bol nejaký dôvod, prečo sa to nedá vyvesiť na stenu. Tak som sa nedávno nahnevala, cestou z práce som sa zastavila v železiarstve, kúpila som „takéto niečo do panelovej steny" a podvečer, keď manžel ešte nebol doma, som plagát vyvesila. Manžel bol spokojný, pochválil ma dokonca aj pred kamarátmi. (Zrejme v tom zohralo úlohu najmä to, že už nemusí deň čo deň počúvať moje: "Kedy konečne vyvesíš tú Slnečnú sústavu!?") Ešte musím vymyslieť, ako namontujem police do výklenku v kuchyni a ako presvedčiť manžela, aby začal žehliť:-) Alebo nájsť zaklínadlo, ktoré nás vráti - mňa do sukne a moju polovičku do nejakých montériek. Aspoň načas:-)

Andy Sekanová

Andy Sekanová

Bloger 
  • Počet článkov:  167
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodená v znamení Váh... Zoznam autorových rubrík:  Bratislava *moja láska*Túlavé *topánky*Cestujeme *kade-tade*Ako živá *voda*Poviedka *na nedeľu*Moje *lásky*Takí *sme*

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu