reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andy Sekanová

Andy Sekanová

Bloger 
  • Počet článkov:  167
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodená v znamení Váh... Zoznam autorových rubrík:  Bratislava *moja láska*Túlavé *topánky*Cestujeme *kade-tade*Ako živá *voda*Poviedka *na nedeľu*Moje *lásky*Takí *sme*

reklama

Moje *lásky*

Stať sa mamou alebo Nádej zomiera posledná

Andy Sekanová

Stať sa mamou alebo Nádej zomiera posledná

Som matka dvoch detí.  Všetky moje rovesníčky ešte študovali, keď ja som behala po sídlisku s kočíkom, zháňala lacnejšie pampersky a čítala babské recepty ako si udržať mlieko. Nikdy som to neoľutovala, veď koniec-koncov, školu si môžem urobiť i neskôr a kariéra hádam tiež pár rokov počká... Občas som rozmýšľala nad tým, aké mám vlastne šťastie, hoci rodinka s neposednými deťmi v dvadsiatke nebola mojou tajnou túžbou. Dnes viem, že by som nemenila za nič na svete. A je mi smutno, keď vidím mladé ženy, ktoré túžia po dieťatku, ale príroda k nim nie je taká štedrá, ako bola ku mne.

  • 23. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 097x
  • 110
Nová reality show: Otec v sukni, mama v montérkach

Andy Sekanová

Nová reality show: Otec v sukni, mama v montérkach

Naša reality show sa začala už niekedy dávno. Myslím, že to bolo vtedy, keď som si zmyslela, že do kuchyne nechcem klasické dvere. Mojej predstave otvoreného priestoru zodpovedal vtedy moderný oblúkový dverný otvor. Manžel zvesil dvere, vybúral zárubňu a... Do kuchyne dlho viedla len diera ako v dome tesne pred demoláciou.

  • 20. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 445x
  • 20
Decembrový zázrak

Andy Sekanová

Decembrový zázrak

Na to, že by macocha mohla túto zimu spokojne poslať Marušku pre jahôdky a tá by jej ich aj priniesla, sme si už privykli. Ale táto zima má pre nás aj iné prekvapenia...

  • 12. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 584x
  • 15
Prváčka

Andy Sekanová

Prváčka

Mám pocit, že len pred pár dňami som odkladala bábätkovské vecičky. Po druhýkrát a na stálo. Veď sa snáď zídu sestre či priateľke. A dnes som na internete hľadala informáciu, kedy je zápis prvákov. Aby sme niečo nezmeškali...

  • 11. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 008x
  • 22
Vianočná pošta

Andy Sekanová

Vianočná pošta

Je čarovný čas písania listov Ježiškovi...

  • 30. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 489x
  • 19
reklama
Šaškovia I. (Tisícdielny seriál)

Andy Sekanová

Šaškovia I. (Tisícdielny seriál)

Dlhé zimné večery sú ako stvorené pre rodinné posedenia pri spoločenských hrách, dobrom rodinnom filme alebo zaujímavej knihe. Alebo skúškou trpezlivosti, keď nestačia ani hry, ani filmy, ani knihy. Potom to vyzerá takto...

  • 16. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 217x
  • 8
Moji malí Bratislavčania

Andy Sekanová

Moji malí Bratislavčania

Moji malí Bratislavčania už pobehali kus Slovenska. Občas sa pozrieme spolu aj k susedom, niekedy aj ešte ďalej. Ale teraz sme urobili výnimku. Išli sme sa poprechádzať po Bratislave, akoby sme ju videli po prvýkrát. Ja (prípadne manžel) s fotoaparátom na krku - ako japonskí turisti. Obrázky, ktoré sme urobili, sa postupne objavia pri mojich článkoch o Bratislave.

  • 19. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 991x
  • 6
Čriepky...

Andy Sekanová

Čriepky...

Život škôlkárky je ťažký. Pamätám si to z mojich škôlkárskych čias, keď som ostávala sama v jedálni pri prevarenom mlieku, ktoré nie a nie vypiť. A koža sa mi bridí doteraz... Dnes majú škôlkári úplne iné starosti. Našťastie...

  • 18. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 547x
  • 15
O veľkých veciach III.

Andy Sekanová

O veľkých veciach III.

Už vyše mesiaca dcérka zisťuje, ako sa rodia bábätká. Sestra sa nedávno vydala, tak malú teraz zaujíma, či bude mať veľké bruško. A kedy.

  • 25. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 998x
  • 14
Perpetuum mobile alebo Konečne mám po dovolenke

Andy Sekanová

Perpetuum mobile alebo Konečne mám po dovolenke

Tohtoročná jar bola náročná pre mňa i pre mojich blízkych, preto i letná dovolenka bola očakávanejšia ako obvykle. Odmenu vo forme vytúženej dovolenky sme rozdelili na dve časti - veď všetkého treba s mierou. Júlovú časť sme si užili pri mori, augustovú na našom krásnom Slovensku.

  • 27. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 419x
  • 11
reklama
Ako sa z obyčajnej mamy stala pani inžinierka

Andy Sekanová

Ako sa z obyčajnej mamy stala pani inžinierka

Pred necelými piatimi rokmi som sa dala na boj. Ako mladá mamina dvoch detí (v tom čase mal Marek päť rokov a Dominika sotva jeden) som začala študovať. Štúdium v inom meste, skoré ranné vstávanie každý víkend a ešte náročnejšie skĺbenie štúdia, rodiny a neskôr i zamestnania (keď som mala po materskej dovolenke), to všetko charakterizovalo ťažkú cestu za mojim cieľom.

  • 12. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 674x
  • 10
Pohľad z druhej strany

Andy Sekanová

Pohľad z druhej strany

Ja nebudem piť alkohol. Dám si akurát pivo, keď budem smädný po výlete na bicykli. Ako môj ocko... Takto sa mi to vôbec nepáči, skonštatoval Marek, keď videl môjho strýka už n-tý krát (toto matematické vyjadrenie veľa sa mi zdalo byť najvhodnejšie) poriadne opitého. Nebyť Karolovho článku Kto si bez viny..., tak toto nikdy nenapíšem. Jeho pohľad na alkoholizmus je takpovediac profesionálny. Môj je čisto súkromný...

  • 5. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 231x
  • 25
Aj to prináša život...

Andy Sekanová

Aj to prináša život...

„Nebite to dieťa! Chce sa mi kričať, ale miesto toho v nemom úžase pozerám, čo sa okolo mňa deje.

  • 25. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 053x
  • 22
O veľkých veciach II.

Andy Sekanová

O veľkých veciach II.

...alebo o tom, prečo už nie som poverčivá.

  • 5. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 415x
  • 5
Nečakaná návšteva alebo Víkend s mackom

Andy Sekanová

Nečakaná návšteva alebo Víkend s mackom

„Haló, prišla k nám návšteva,“ volala Dominika od dverí, keď sa vrátila s ockom zo škôlky. Rýchlo mi preletelo hlavou, kto by to len mohol byť, veď rodičia sú na liečení a sestra by sa vopred ohlásila. Návštevou bol však plyšový medvedík, ktorého si deti postupne berú zo škôlky na víkend domov a do jeho zápisníčka rodičia zapisujú, čo deti s macíkom robili.

  • 2. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 807x
  • 9
reklama
Dostihová sezóna (po celý rok)

Andy Sekanová

Dostihová sezóna (po celý rok)

Fanúšikovia dostihov vedia, aké je dôležité pre majiteľov dostihových koní vlastniť dobré tátoše a kvalitné stajne, či výborného trénera. Na toto všetko treba mať vstupný kapitál. Najlepšie v presne rozpočítaných bankovkách. Aspoň pri hre Dostihy a sázky.

  • 10. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 632x
  • 10
Predmet: Prázdninový denník

Andy Sekanová

Predmet: Prázdninový denník

Zošit s takýmto nápisom som objavila medzi svojimi tajnostičkami, keď som jednu z nich hľadala. Hneď mi vylúdil úsmev na tvári, pretože ypsilon na konci bol prepisovaný z mäkkého i a denník sa začínal veľkým písmenom. Bol to denník z prvých školských prázdnin nášho Mareka, čerstvo skončeného prváčika.

  • 6. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 070x
  • 16
Koľkokrát sa vyspím?

Andy Sekanová

Koľkokrát sa vyspím?

V dnešnej ére moderných telekomunikačných technológií sa môžete porozpávať s kýmkoľvek a kedykoľvek. Aj s vaším malým výletníkom, ktorý trávi prvé jarné dni u starých rodičov. Lebo aj starí rodičia podľahli pokroku a mobilný telefón je ich dennodeným, aj keď trochu nepochopeným spoločníkom.

  • 2. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 255x
  • 5
Keď je mama sama doma

Andy Sekanová

Keď je mama sama doma

Každá mama občas ostane sama doma.  Deti odídu do školy v prírode alebo k starým rodičom. A každý mame hovorí: „Ty sa máš, oddýchneš si od detí.“

  • 28. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 455x
  • 9
Čo je zdravé a čo nie

Andy Sekanová

Čo je zdravé a čo nie

„Ja viem, že to nie je dobré. Tá fajka,“ povedala Dominika, keď v televízii zazrela príspevok o tom, ako sa neúspešne pokúšame zaviesť do praxe zákon o ochrane nefajčiarov. (Pôvodne sa s bratom tešili, že videli mestského policajta. Sú vo veku, keď Marek chce byť mestským policajtom a Dominika krasokorčuliarkou alebo mestskou policajtkou).

  • 12. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 186x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu