reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andy Sekanová

Andy Sekanová

Bloger 
  • Počet článkov:  167
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodená v znamení Váh... Zoznam autorových rubrík:  Bratislava *moja láska*Túlavé *topánky*Cestujeme *kade-tade*Ako živá *voda*Poviedka *na nedeľu*Moje *lásky*Takí *sme*

reklama

Takí *sme*

A zase tá Lucia (o duchoch, bosorkách a nápoji lásky)

Andy Sekanová

A zase tá Lucia (o duchoch, bosorkách a nápoji lásky)

Chcete vidieť bosorky? Dozvedieť sa meno vášho nastávajúceho? Zbaviť sa zlých duchov? Tak zajtra máte dôležitý deň. 13. december, sviatok Lucie.

  • 12. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 080x
  • 8
Šikanovanie? Zastavte ho v začiatkoch!

Andy Sekanová

Šikanovanie? Zastavte ho v začiatkoch!

Šikanovanie...Nočná mora každého rodiča. Strach, že dieťa sa nezdôverí a „nevinná zábava prerastie do každodenných bitiek a terorizovania detí, že ublíži citlivej detskej duši, že kolektív dieťa odvrhne... - rodičovský strach o svoje dieťa. Treba to zastaviť v začiatkoch!

  • 24. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 795x
  • 16
M. R. Štefánik – jeden z otcov neexistujúcej vlasti

Andy Sekanová

M. R. Štefánik – jeden z otcov neexistujúcej vlasti

Milan Rastislav Štefánik - muž, ktorý stál pri zrode Prvej československej republiky. Popri Tomášovi Garrigue Masarykovi a Edvardovi Benešovi zohral dôležitú úlohu pri formovaní spoločného štátu Čechov a Slovákov. Muž, ktorý spolu s Ľudovítom Štúrom a Alexandrom Dubčekom patrí k najväčším osobnostiam slovenského národa.

  • 28. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 762x
  • 37
Polícia občanom...

Andy Sekanová

Polícia občanom...

...občania polícii. Tak znie podtitul Dňa polície, ktorý každoročne v júni pripravuje Krajské riaditeľstvo PZ Bratislava v spolupráci s Prezídiom Policajného zboru. Tento rok sa oslavovalo i 15. výročie vzniku Policajného zboru Slovenskej republiky.

  • 11. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 570x
  • 8
Dám ti žehličku, choď ma voliť

Andy Sekanová

Dám ti žehličku, choď ma voliť

Som Petržalčanka a priznávam, veci verejné ma v dnešnú sobotu príliš nezaujímali. Moje študijné povinnosti spolu s krátkym obdobím, na ktoré si volíme starostu boli pre mňa dostatočne demotivujúcimi faktormi. Nuž som si povedala, že tentoraz nechám rozhodnúť iných.

  • 13. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 089x
  • 47
reklama
Ako sa deti hrali s ortuťou

Andy Sekanová

Ako sa deti hrali s ortuťou

Dnes predpoludním som mala telefonát od zástupcu riaditeľa základnej školy, kam chodí môj syn. Vopred ma upozornil, aby som si radšej sadla a potom ma informoval, že deti sa včera popoludní hrali na školskom dvore s ortuťou a bolo by vhodné ísť s ním na nejaké to kontrolné vyšetrenie. Manžel bežal pre malého do školy a spolu sme šli na detskú pohotovosť, pretože naša detská lekárka neordinovala. Niekoľkokrát som každému lekárovi/lekárke vysvetľovala, čo sa stalo a ukazovala lístok od pána zástupcu približne v tomto znení:

  • 7. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 652x
  • 34
Medzinárodný deň bez násilia

Andy Sekanová

Medzinárodný deň bez násilia

4. apríl  dlhé roky oslavujeme ako Deň oslobodenia Bratislavy. Teraz chcem 4. apríl pripomenúť ako Medzinárodný deň bez násilia. Vyhlásenie tohto pamätného dňa iniciovali Texasania v roku 1996 na pamiatku Martina Luthera Kinga, amerického kazateľa, bojovníka za občianske práva a nositeľa Nobelovej ceny za mier.  4. apríla roku 1968 bol tento aktivista za práva černochov zavraždený, keď svojou prítomnosťou podporoval protest sanitárnych pracovníkov v meste Memphis v štáte Tennessee.Možno je tento deň vhodnou príležitosťou zamyslieť sa nad tým, ako je násilie tolerované v našej spoločnosti. Možno netreba veľa, stačí si viac všímať okolie a televízne správy nebudú plné šokujúcich informácií o tom, že skupina mladých ľudí bola napadnutá v neskorých večerných hodinách alebo pri ceste vlakom alebo o tom, ako „rodičia“ týrajú svoje deti. Nebudeme sa stávať svedkami toho, ako vzorný otec vyvraždí celú svoju rodinu. Najlepšie by bolo, keby sa zo správ celkom vytratili informácie o samovražedných útokoch a desiatkach ich obetí, ale to je asi len moje zbožné želanie... Zajtrajší medzinárodný deň bez násilia nadobudne svoj zmysel len vtedy, ak naozaj prispeje k tomu, že násilia bud

  • 3. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 821x
  • 5
Moja súkromná "čučoriedka" pre Jula Satinského

Andy Sekanová

Moja súkromná "čučoriedka" pre Jula Satinského

Dúfam, že mi pán Satinský niekde „tam hore“ odpustí to familiárne oslovenie. Obľúbený herec vdýchol nezabudnuteľnú atmosféru mnohým filmovým príbehom. Obľúbený autor knižiek pre deti i dospelých, plných vtipných príbehov vytvoril sám či spolu s pánom Lasicom nezabudnuteľné slovné novotvary, z ktorých množstvo zľudovelo.

  • 6. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 959x
  • 11
Naj mama Madonna a my obyčajné supermamy

Andy Sekanová

Naj mama Madonna a my obyčajné supermamy

Madonna je vraj najlepšia mama asi z tridsiadky celebrít. Často ju vídať s deťmi, stíha sa venovať joge, duchovnému životu, manželovi aj kariére. Neviem, či práve kritérium „venovať sa joge“ je rozhodujúce v tom, či je niekto dobrá mama alebo nie. Väčšinu mám často vídať s deťmi, veď čo by s nimi mali urobiť? Sú súčasťou rodiny, tak je to pochopiteľné. Deti nemožno len tak niekam odložiť a zdá sa, že to platí aj v prípade hviezd showbiznisu.

  • 25. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 261x
  • 9
Šesť dôvodov, prečo nechcem ísť do Zámeny manželiek.

Andy Sekanová

Šesť dôvodov, prečo nechcem ísť do Zámeny manželiek.

Môj prvý článok som uverejnila na blogu Prvý pokus: http://pokus.blog.sme.sk/c/32389/

  • 18. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 237x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu